Intrebari frecvente

Mai jos, in sectiunea FAQ, sunt prezentate cateva intrebari frecvente ale clientilor nostri inainte de achizitie.
Daca aveti alte intrebari, va rugam sa le trimiteti la: info@setlenjeriepat.ro

Filtrați după subiect
Toate
  • Toate
  • Intrebari Pre-Vanzare
  • Intrebari Post-Vanzare

Aveti Nevoie de Ajutor?

Daca aveti o problema sau o intrebare care necesita asistenta imediata, puteti da click pe butonul de mai jos pentru a discuta live cu un reprezentant al Serviciului Clienti.

Daca nu suntem disponibili, trimiteti-ne un e-mail si va vom raspunde in 12-36 de ore!

Intrebari Pre-Vanzare

Folosim predominant bumbac 100% de inalta calitate, certificat Oeko-Tex, pentru a asigura confort, respirabilitate si durabilitate. Pentru anumite produse, putem folosi si amestecuri atent selectionate, specificate in detaliile produsului.

Va recomandam sa masurati patul, pilota si pernele inainte de a comanda. Pe pagina fiecarui produs veti gasi un tabel cu dimensiunile detaliate (lungime x latime) pentru cearsafuri, huse de pilota si fete de perna.

Incercam sa reprezentam culorile si texturile produselor cat mai fidel posibil in imaginile de pe site. Totusi, pot exista mici diferente de nuanta din cauza setarilor individuale ale monitorului sau ecranului dispozitivului dumneavoastra.

Fiecare produs vine cu o eticheta ce contine instructiuni specifice de spalare si intretinere (temperatura maxima, tip de uscare, calcare etc.). In general, recomandam spalarea la 30-40 de grade Celsius si uscarea la temperaturi joase pentru a prelungi durata de viata a textilelor.

Pentru comenzi personalizate, seturi adaptate nevoilor specifice (de exemplu, pentru hoteluri sau pensiuni) sau dimensiuni atipice, va rugam sa ne contactati direct prin e-mail sau telefon. Vom analiza cererea dumneavoastra si vom incerca sa gasim o solutie.

Majoritatea produselor noastre sunt in stoc si gata de livrare. Pe pagina fiecarui produs este indicata disponibilitatea. Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in functie de destinatie. Veti primi un numar de AWB pentru a urmari coletul.

Intrebari Post-Vanzare

Ne cerem scuze pentru inconvenient. Va rugam sa ne contactati imediat prin e-mail sau telefon, in maxim 48 de ore de la primirea coletului, si sa ne furnizati detalii si, daca este posibil, fotografii ale produsului. Vom gasi o solutie rapida pentru inlocuire sau returnare.

Da, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primire, conform legislatiei in vigoare. Produsul trebuie sa fie in stare perfecta, nefolosit, cu toate etichetele intacte si in ambalajul original. Va rugam sa consultati sectiunea "Politica de Retur" de pe site-ul nostru pentru detalii complete.

Dupa primirea si verificarea produsului returnat, vom procesa rambursarea in termen de maxim 14 zile lucratoare. Banii vor fi returnati in contul bancar din care a fost efectuata plata.

Apreciem feedback-ul dumneavoastra. Pentru reclamatii sau sugestii, va rugam sa ne scrieti un e-mail la adresa de contact sau sa ne sunati. Echipa noastra va raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Toate produsele noastre beneficiaza de garantia legala de conformitate, conform legislatiei romanesti in vigoare. Aceasta acopera eventualele defecte de fabricatie. Pentru detalii specifice despre garantie, va rugam sa consultati termenii si conditiile de pe site.

Pe langa instructiunile de pe eticheta fiecarui produs, puteti gasi sfaturi detaliate de intretinere si prelungire a duratei de viata a textilelor noastre in sectiunea "Ghid de Intretinere" de pe site. Daca aveti intrebari specifice, nu ezitati sa ne contactati.